BE … ZECE ….

– Ce dracu’ facem cu ăsta acuma mă? De ce a trebuit să treacă tocmai ăsta pe roşu mă?

– Ce vrei bă, ie mulţi şi proşti bă! Nu ştiu cum naiba le dau ăia de la birou carnetele, să mor io, bă!

– Şi tâmpitu’ n-are nici actele la el. O să râdă toată secţia de noi.

– Mai dă-i dreacu’ şi p-ăia, bă. Ce, de parcă noi ie de vină că boii ăia de la Înmatriculări nu ie căpabili să lucreze pe compiutăre. Păi bă, fi-miu, când se pune iel la calculator …

– Hai mă, lasă-mă cu fi-tu că mi-ai împăiat capu’ cu poveştile tale! Mai bine vorbeşte cu Baza să verificăm dacă corespunde.

– Ce vorbeşti, bă! E rându’ tău!

– Ce jegos eşti mă! Cine-i la dispecerat?

– Zambilica.

– Să mori tu!

– Da, bă! Făcu schimb cu Mimi.

– Pfaaaaa … Hai mă, vorbeşte tu.

– Da’ tu ce-ai? Îţi stă vorbili-n gât? Hai că ştiu că-ţi face cu ochiu’ fufa. Acu ai motiv să te bagi în seamă cu iea.

– Bine mă, vorbesc io. Câine de om ce eşti! … Tocma’ ăsta bă … Ca dracu’ mă, chiar când mi-a picat mie rându’ să … – Săru’mânuşiţele duduia Zanbilica.

– Mdea. Spuneţi.

– Duduia Zanbilica, sunt agent Trei Virgulă Paişpe şi aş dori, dacă sunteţi drăguţă, să verific un număr de înmatriculare.

– Sunt. Numărul.

– Bă, zi-i ceva de cuafiură, că-i povestea lu’ roşcata aia marfă că fuse la salon. Bagă text!

– Ăăăă … V-am spus ce bine vă stă noua cuafiură?

– ………

– Duduia Zanbilica?

– Da … Mersi. … Numărul.

– Şi ce bine arătaţi în costumul ăla bleomarin?

– …….

– Ce dracu’ face mă de nu vorbeşte?

– Cre’că chicoteşte cu alea prin birou! Dracii să le ia de muieri cu cine le-o înţelege!

– Domnu’ agent Trei Virgulă Paişpe, mulţumesc de complimente. Acu’ ziceţi număru’ că ţinem linia ocupată.

– Ăăăă … da … numărul este Be … 10 … Pavel ….

– …. Da? Mai departe?

– … Luca Mihai

– ………….

– ………….

– Be 10 PLM???!!!

– Ăăăă … da …

– Auzi Costele, tu-ţi baţi joc de mine?!


pm

7 răspunsuri to “BE … ZECE ….”

  1. Hahahaha
    Mai tare ar fi fost sa aiba numarul asta pe fata iar pe spate PLT

  2. =)))) O sa-i transmit sugestia ta. Masina e parcata in incinta uzinei. 🙂

  3. cica mai nou plm e plecat la masa… copiii astia…

  4. Ete na, plecat la masa. Traducerea corecta este de fapt plecat la munte, traducere denaturata dealtfel de generatia PROstii si castigi prin mircuire mesengerire si alte metode aiurea de a scrie.

  5. urat naspa rau de tot

  6. continu s stea i s atepte ca societatea s le ofere pachete de bani i avantaje pentru simplul motiv c exist.

  7. Super numar… hai Partidul Libertatii Mondiale!!! :)))))

Lasă un răspuns

